ادمین سایت اختصاصی

ادمین سایت اختصاصی
🕔 زمان مطالعه تقریبی برای این مقاله : 11 دقیقه

Loading

ادمین سایت اختصاصی شامل کلیه خدمات و فعالیت های انجام شده برای طراحی، کدنویسی و پیاده سازی وب سایت به طور کامل اختصاصی است. وقتی صحبت از وب سایت اختصاصی می شود، هدف ما پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتری از جمله ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابط کاربری مناسب و استفاده از آخرین فناوری های فعال در زمینه طراحی سایت است. با انتخاب سرویس وب سایت ادمین سایت اختصاصی ادمین می توانید به راحتی و مطابق با کسب و کار خود بهترین وب سایت را در بین رقبای فعال در حوزه کاری خود داشته باشید. نمونه کارهای ما در این بخش و تنوع فرصت ها و خدمات ارائه شده در آنها موید این موضوع است.

یکی از بهترین خدمات وب ادمین یک وب سایت حرفه ای با کدنویسی پیشرفته است. یک تیم برنامه نویسی که تکنولوژی و روش های جدید دنیا را می شناسد، می تواند وب سایتی را ایجاد کند که با تمام دستگاه ها و مرورگرها سازگار باشد با سرعت بالا. از آنجایی که سایت کاملاً مبتنی بر محتوا و ویژگی های مورد نظر شما است، می توانید مطمئن باشید که نیازها و نیازهای اولیه شما را پوشش می دهد. داشتن 200 نمونه کار در رزومه یکی از بزرگترین افتخارات ماست و خوشحالیم که در 10 سال گذشته با پشتیبانی سریع و تیم صبور توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

ادمین سایت اختصاصی
ادمین سایت اختصاصی

تجزیه و تحلیل و تأمل در جلسات مشتریان راه دیگری برای رسیدن به سایتی است که نیازهای آنها را برآورده می کند. با تیمی حرفه ای از برنامه نویسان و طراحان وب سایت های تخصصی، از ابتدای راه به سوی بزرگترین موفقیت ها همراه شما خواهیم بود. وب سایت حرفه ای ادمین رویدادی است که با یک تیم حرفه ای محقق می شود و شما را از نگرانی ها و تجربیات تلخ گذشته دور می کند.

شاید بپرسید ادمین سایت سایت دقیقا به چه معناست و چه تفاوتی با ادمین سایت سایت از پیش ساخته شده دارد؟ همچنین بسیاری از افراد این سوال را دارند که اگر وب سایتی به طور خاص ادمین سایت نشده باشد، آیا به این معنی است که برای آنها نیست و می توان آن را در اختیار دیگران قرار داد؟ فرض کنید می خواهید یک وب سایت فروشگاهی برای خود ادمین سایت کنید. به جرات می توان گفت که بسیاری از وب سایت های فروشگاهی از نظر امکانات و خدمات مشابه هستند، مگر اینکه بخواهید ایده ها یا امکانات خاصی را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید.

ادمین سایت اختصاصی
ادمین سایت اختصاصی

به همین دلیل معمولا در ادمین سایت این نوع صفحات از یک قالب از پیش ساخته استفاده می شود. یعنی اگر وب سایت درخواستی شما جزو صفحاتی است که قبلا برای آن کدگذاری شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب ویژه برای فروشگاه اینترنتی خود ادمین سایت کنید. اما نکته ادمین سایت سایت انحصاری این است که یک شرکت ادمین سایت سایت تمامی کدهای لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را از ابتدا می نویسد و به صورت انحصاری در اختیار شما قرار می دهد که هیچ شرکتی نمی تواند.بنابراین اگر قصد دارید.

ادمین سایت تجاری
مطالعه بیشتر مقاله
ادمین سایت اختصاصی
ادمین سایت اختصاصی

سایتی با ایده های کاملا جدید داشته باشید باید ادمین سایت سایت اختصاصی را سفارش دهید زیرا در چنین سایت هایی از 0 تا 100 صفحه شما از ابتدا برنامه ریزی می شود. به طور کلی میزبانی وب سایت به صورت انحصاری به این معنی است که کدهایی که برای ایجاد وب سایت شما استفاده می شود فقط برای شرکت ادمین سایت است ادمین سایت شخصی و هیچ شرکت یا گروه دیگری به آنها دسترسی ندارد. اما آیا همیشه نیاز به ادمین سایت یک وب سایت اختصاصی است؟ این نوع ادمین سایت در کجا استفاده می شود؟ چه زمانی می توان از ادمین سایت سایت آماده استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوالات، بیایید با نحوه عملکرد این طرح ها آشنا شویم.

ادمین سایت اختصاصی
ادمین سایت اختصاصی

ادمین سایت وب سایت اختصاصی بهینه شده

منظور از سئو بهینه سازی وب سایت بر اساس رعایت استانداردهای موتورهای جستجو است.ادمین اینستاگرام قبلا در مقاله به طور کامل به اهمیت سئو در ادمین سایت سایت پرداختیم و می دانستیم که این موضوع چقدر می تواند در دیده شدن وب سایت شما در صفحه اول گوگل موثر باشد. بنابراین از لحظه ادمین سایت صفحه تا ادامه فعالیت خود باید در نظر داشته باشید که هر عامل سئو می تواند در وضعیت صفحه تاثیرگذار باشد و کوچکترین اشتباه یا کمبود در این زمینه باعث افت ناگهانی رتبه می شود. ادمین سایت یک پورتال اختصاصی مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجو سئو سایت شما را در بهترین حالت ممکن قرار می دهد.

ادمین سایت وب سایت اختصاصی بهینه شده
ادمین سایت وب سایت اختصاصی بهینه شده

هر چه وب سایت اختصاصی شما معتبرتر باشد، احتمال اینکه کسب و کار شما در رتبه بندی اولیه گوگل قابل مشاهده باشد، بیشتر می شود. در نتیجه تعداد بازدید از وب سایت شما افزایش می یابد و درآمد شما افزایش می یابد.

ادمین سایت کاربرپسند در وب سایت های اختصاصی

اصطلاح کاربر پسند معمولا برای یک وب سایت زمانی استفاده می شود که صفحه فرود یا صفحه فرود وارد شود و کار با آن برای کاربران آسان باشد.با این حال، باید گفت که در زمینه ادمین سایت وب سایت، مفهوم کاربرپسندی تا حدودی پیچیده تر است. در واقع طراحان باید چندین نکته را در حین ساخت سایت در نظر بگیرند تا سایت شما به یک سایت کاربرپسند تبدیل شود. از آنجایی که در ادمین سایت وب سایت اختصاصی همه چیز به طور کامل از صفر انجام می شود، این گزینه در اختیار طراحان نیز می باشد تا بتوانند تمامی نکات مربوط به کاربرپسند بودن وب سایت را اعمال و رعایت کنند.

ادمین سایت کاربرپسند در وب سایت های اختصاصی
ادمین سایت کاربرپسند در وب سایت های اختصاصی

مزایای داشتن ادمین سایت اختصاصی

با توجه به توضیحات، چه چیزی باعث می شود ادمین سایت سایت اختصاصی را انتخاب کنید؟ به عبارت دیگر مزایای این طرح چیست ادمین سئو که مشتریان با وجود اینکه مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستند، آن را انتخاب می کنند. یکی از مهمترین نکات این است که سفارش ادمین سایت سایت اختصاصی کاملا بر اساس خواسته ها و نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان است.

ادمین محتوا
مطالعه بیشتر مقاله
مزایای داشتن ادمین سایت اختصاصی
مزایای داشتن ادمین سایت اختصاصی

تجزیه و تحلیل و بررسی هایی که قبل از ایجاد وب سایت انجام می شود درصد خطاها و حذفیات در ادمین سایت پروژه را کاهش می دهد. در پایان صفحه ای برای شما راه اندازی می شود ادمین سایت کارخانه که گرافیک آن بر اساس نوع کسب و کار و خواسته ها و سلایق شما می باشد.

از نظر فنی می توان گفت که سایتی با ادمین سایت اختصاصی قابلیت استفاده خوبی خواهد داشت زیرا از صفر تا صد این سایت از ابتدا ساخته شده است بنابراین می توان تجربه کاربری ux را به خوبی اعمال کرد.در نتیجه بازدیدکنندگان سایت شما پس از مدتی افزایش خواهند یافت.

مزایای داشتن ادمین سایت اختصاصی
مزایای داشتن ادمین سایت اختصاصی

به علاوه در ادمین سایت پورتال اختصاصی تمامی استانداردهای وب رعایت می شود ادمین سایت شرکتی و شما می توانید اصول سئو را در جای جای وب سایت خود مشاهده کنید. همچنین از آنجایی که تمامی کدها با استفاده از این روش بازنویسی می شوند، به دلیل کدهای بهینه شده، سرعت بارگذاری صفحات افزایش می یابد و همانطور که می دانید سرعت بارگذاری صفحه یکی از عواملی است که در تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

مشاوره با ادمین سایت اختصاصی

استفاده از مزایا و نکات برتر ادمین سایت وب سایت اختصاصی باید با برنامه ریزی مناسب انجام شود، یعنی مشاوره با ادمین سایت اختصاصی قبل از راه اندازی وب سایت، کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید و با توجه به هدف وب سایت خود از این مزایا در مکان مناسب استفاده کنید.ادمین سایت فروشگاهی  به عنوان مثال، هنگام ادمین سایت وب سایت فروشگاهی، هدف فروش محصولات به مشتریان است، بنابراین باید فرآیند ثبت سفارش را برای مشتریان خود ساده کنید.

مشاوره با ادمین سایت اختصاصی
مشاوره با ادمین سایت اختصاصی

ادمین سایت گرافیکی خلاقانه، قرار دادن تصاویر و توضیحات محصول در دید کاربر، افزودن دکمه سبد خرید، دریافت اطلاعات و … از جمله نکاتی است که باید در وب سایت فروشگاه ها رعایت شود تا امکان فروش بیشتر و آسان تر فراهم شود.

پشتیبانی ادمین سایت اختصاصی

یکی از دغدغه های صاحبان مشاغل ارتقاء و توسعه سایت در آینده است.در وب سایت های ادمین ،ادمین سایت خبری صفحات اختصاصی و کدگذاری شده، این پشتیبانی سریعتر و راحت تر انجام می شود و تمامی امکانات مورد نظر شما قابل پیاده سازی است. بدین منظور در صورتی که مشتریان ما درخواست های توسعه ای خارج از قرارداد داشته باشند، این درخواست ها با کمال میل و در اسرع وقت رسیدگی می شود و هزینه آن بر حسب ساعت کاری محاسبه می شود.

پشتیبانی ادمین سایت اختصاصی
پشتیبانی ادمین سایت اختصاصی

مهمترین خدمات ادمین سایت اختصاصی

اگر به فعالیت و هدف پیش بینی شده برای سایت خود اعتقاد دارید و آن را برتر از سایر خدمات یا سایت ها در بین رقبا می دانید، کافی است طرح ادمین سایت اختصاصی را انتخاب کنید و تمام نیازها و شبهات ذهنی خود را به نحوی مناسب و در Get a بیان کنید. پلت فرم وب بسیار سریع و کاربردی از ایالات متحده به این ترتیب با دستیابی به مزیت های رقابتی خاصی که در سایت های مشابه قابل مشاهده نیست، می توانید فاصله خود را با رقبا تا حد امکان افزایش دهید.ادمین سایت اختصاصی توسط سایت ادمین به معنای اجرای تمام الزامات پیچیده و جدید برای بهترین بودن در کار خود است.

ادمین اینستاگرام
مطالعه بیشتر مقاله

ادمین سایت های اختصاصی php

طراحی سایت اختصاصی با استفاده از آخرین نسخه PHP، فناوری های جاوا اسکریپت برای پیاده سازی وب سایت ها و برنامه های تحت وب اختصاصی در بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی مانند airbnb، dell، godaddy و شرکت های فعال در کشورمان یک اصل اساسی محسوب می شود.

ادمین سایت های اختصاصی php
ادمین سایت های اختصاصی php

امکان توسعه ساده و به روز رسانی مداوم سایت مطابق با نیازهای نسل جدید. ادمین این سایت همیشه با آخرین نسخه فناوری و زبان های برنامه نویسی پشتیبانی شده توسط پلتفرم از جامعه منبع باز است.

ادمین سایت های اختصاصی به صورت حرفه ای

ممکن است احساس کنید که به اندازه رقبایتان هزینه برای سایت ندارید. یا پول و بودجه کافی برای پیاده سازی سایتی با تمام امکانات مورد نظر خود ندارید. جای نگرانی نیست، با انتخاب سایت پلن ادمین سایت اختصاصی ادمین می توانید در ابتدا یک سایت کوچک با قیمتی مناسب سفارش دهید و در آینده به کمک توانایی توسعه بسیار بالای سایت های اختصاصی  ادمین سایت به تدریج به موارد دلخواه اضافه کنید.

ادمین سایت های اختصاصی به صورت حرفه ای
ادمین سایت های اختصاصی به صورت حرفه ای

امکاناتی مانند خرید آنلاین، فروشگاه، فعال سازی اینترنت، باشگاه مشتریان و … بر روی اوست.این مهم ترین مزیت و تفاوت کلیدی سایت های اختصاصی با وردپرس یا سایر پلن ها است که باعث صرفه جویی در هزینه های آینده شما می شود تا در زمینه کاری خود بهترین باشید.

سرعت انجام کار ادمین سایت های اختصاصی

سرعت بارگذاری سریع و بارگذاری سریع وب سایت وعده ای است که تقریباً تمام شرکت های وب سایت ادمین به شما می دهند، اما چگونه می توانید این عامل را در واقعیت بررسی کنید؟ کافی است یکی از وب سایت های نمونه اختصاصی ادمین را در مقایسه با نمونه های پیشنهادی رقبا یا بهترین سایت های ایران در سایت معتبری مانند GTMetrix بررسی کنید تا همه پارامترهای مربوط به سرعت را بهتر ببینید و نتیجه این مقایسه را بدانید. صفحات اختصاصی ما با زمان بارگذاری کمتر از 1 ثانیه شما را برای همیشه نگران کندی سایت می کند.

طراحی محتوا ادمین سایت اختصاصی

البته هیچ کس دوست ندارد وب سایتی داشته باشد که کپی یا شبیه به سایت های دیگر در وب باشد. اگر شما هم مثل ما هستید و از قالب های تکراری زیاد، ظاهر یکنواخت و غیر خلاقانه سایت های وردپرسی و دیگر پلن ها یا سایت هایی که زیاد دیده اید خسته شده اید، بهترین گزینه برای شما طراحی سایت اختصاصی است.

طراحی محتوا ادمین سایت اختصاصی
طراحی محتوا ادمین سایت اختصاصی

در این صورت، می‌توانید طرح و ایده کاملاً اختصاصی خود را که با رویکرد، هدف، رنگ‌بندی و هویت سازمانی شما مطابقت دارد، به ما بسپارید تا آن را در قالب یک وب‌سایت بک‌اند بسیار قدرتمند و منحصر به فرد ارائه دهید. شکی نیست که هر برند لوکس هویت خاص خود را دارد که تنها با انتخاب طرح ادمین سایت اختصاصی در وب سایت امکان پذیر است.

بهترین ادمین سایت های اختصاصی

سابقه ما در سایت های ادمین اختصاصی برای برندهای برتر و در زمینه های مختلف مانند سیستم پرداخت الکترونیکی بانک پاسارگاد که پروژه های خود را تنها به 10 شرکت دیگر در ایران برون سپاری کرده است، چاپ قدیمی و مدرن که یکی از صاحبان پیشرو و اول است. صفحه چاپ وب به صورت آنلاین، کارخانه پاکسان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی در کشور و بسیاری از نام های معروف در این زمینه، همه اینها نشان از انتخاب دقیق برندهای بزرگ در داشتن وب سایت اختصاصی برای توسعه بهتر کسب و کارشان دارد.

وظایف ادمین سایت
مطالعه بیشتر مقاله
بهترین ادمین سایت های اختصاصی
بهترین ادمین سایت های اختصاصی

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، با انتخاب طرح وب سایت اختصاصی ادمین، علاوه بر بهره مندی از تمامی مزایا و مزیت های درج شده برای سایت خود وظایف ادمین سایت ، می توانید یک وب سایت شخصی با طرح دلخواه و در دامنه دلخواه خود داشته باشید. از ما هدیه بگیریداین وب سایت هدیه می تواند برای معرفی شخص، سابقه فعالیت، رزومه کاری و به طور کلی برندسازی شخصی شما بسیار مفید باشد و با سایت خریداری شده اختصاصی که دارای تمامی امکانات لازم برای ارائه برند می باشد، به معرفی صاحب برند نیز کمک می کند. امتیاز را کاهش دهید و بسته تبلیغاتی خود را کاملتر انجام دهید.

ادمین سایت های اختصاصی ایمن

درست مانند سرعت بارگذاری صفحه، امنیت نیز یکی از عوامل بحث برانگیز و به ظاهر نامطمئن است که برای سئو مهم است و بسیاری از شرکت های دیگر آن را قول می دهند. اگر از کارشناسان در این زمینه بپرسید بدون شک امنیت سایت اختصاصی در بالاترین سطح امنیتی قرار دارد. این واقعیت نه تنها از کلمات نقل شده،

ادمین سایت های اختصاصی ایمن
ادمین سایت های اختصاصی ایمن

بلکه از آمار بسیار پایین هک و نفوذ به این دسته از صفحات نیز مشهود است. با یک جستجوی ساده، می توانید راه های زیادی برای سرقت و هک اطلاعات برای ورود به وب سایت های ارزان قیمت مبتنی بر سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا پیدا کنید. بنابراین اگر به حفظ امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهید، پیشنهاد ما ادمین سایت اختصاصی است.

هزینه خدمات ادمین سایت اختصاصی

قیمت ادمین سایت اختصاصی بیشتر از تعداد مطالب و امکاناتی است که از سایت می خواهید.بنابراین قیمت ثابتی برای این طرح وجود ندارد، اما می توانید با تهیه لیست کاملی از محتوای مورد نظر خود در سایت و ارائه آن به سایت ادمین در مدت زمان بسیار کوتاهی از قیمت و زمان آماده سازی سایت خود مطلع شوید.

هزینه خدمات ادمین سایت اختصاصی
هزینه خدمات ادمین سایت اختصاصی

مشاوران همچنین برای آشنایی بهتر با مطالبی که دوست دارید در سایت خود داشته باشید می توانید پروپوزال وب سایت ادمین سایت اختصاصی ادمین را از این لینک دانلود کرده و با آنها آشنا شوید.

❓هزینه ادمین سایت اختصاصی 🕒 ماهانه با میانگین 4 میلیون تومان
✔ ادمین سایت اختصاصی 📂 ادمین سایت اختصاصی وردپرس

سوالات متداول ادمین سایت اختصاصی

هزینه ادمین سایت اختصاصی ماهیانه چقدر می باشد؟

ماهانه با میانگین حداقل 4 میلیون تومان شما می توانید از خدمات ادمین سایت اختصاصی استفاده کنید.

وظایف ادمین سایت اختصاصی چیست؟

گزارش کاری ادمین سایت اختصاصی و پشتیبانی وب سایت وردپرس تولید محتوا محصولات و مقالات

استخدام ادمین سایت اختصاصی به صرفه است؟

بله ادمین سایت اختصاصی برای کاهش هزینه های نگه داری سایت و عدم نگرانی برای امنیت سایت بسیار به صرفه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =