ادمین امنیت سایت

ادمین امنیت سایت
🕔 زمان مطالعه تقریبی برای این مقاله : 12 دقیقه

Loading

ادمین امنیت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که ادمین امنیت  سایت را افزایش داده و احتمال نفوذ را کاهش می دهد. در نظر داشته باشید که ادمین امنیت  سایت به موارد دیگری بستگی دارد که همه آنها نقش بسیار مهمی در تضمین ادمین امنیت وب سایت دارند. ادمین امنیت  سرور، ادمین امنیت  شبکه، ادمین امنیت  اینترنت، ادمین امنیت  سیستم عامل، ادمین امنیت  نرم افزار و بسیاری موارد دیگر نقش اساسی در تامین زیرساخت ادمین امنیت ی یک سایت دارند. بحث در حال حاضر در مرحله اولیه است و در خود سایت هیچ بحثی در مورد اقدامات موثر و کلیدی وجود ندارد.

ادمین امنیت سایت
ادمین امنیت سایت

با فرض ایمن بودن تمامی وظایف ادمین سایت کیس های پایه و وجود مشکل در سایر مواردی که ادمین امنیت  سایت را تحت تاثیر قرار می دهد، برای اطمینان از ادمین امنیت  هر سایت باید اقداماتی انجام شود. از آنجایی که اکثر صفحات وب پویا هستند، به همین دلیل ما بر روی صفحات پویا مبتنی بر سیستم مدیریت محتوا (CMS) تمرکز می کنیم و همچنین به طور خلاصه در مورد صفحات استاتیک صحبت می کنیم. با توجه به اینکه مبحث ادمین امنیت  وب سایت بسیار گسترده است و نیاز به بررسی و بحث فراوان دارد، سعی می کنیم این موضوعات را به صورت منظم و مفصل توضیح دهیم.

ادمین امنیت سایت
ادمین امنیت سایت

اهمیت ادمین امنیت سایت

ادمین امنیت سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می توان گفت موثرترین عامل برای ادامه کار، پایداری و اعتبار سایت با توجه به هر چیز دیگری، مسئله مهم ادمین امنیت  است. متاسفانه با بررسی وضعیت سایت های معمولی و حتی بزرگ و حساس ادمین اینستاگرام به این نتیجه می رسیم که بسیاری از مدیران و مسئولان سایت اهمیت چندانی به ادمین امنیت  سایت نمی دهند. اینکه سایتی هک نشده است تضمینی برای امن بودن سایت نمی باشد یعنی ممکن است تلاشی برای هک و نفوذ به سایتی با نقص ادمین امنیت ی صورت نگیرد ادمین سایت فروشگاهی و در صورت هک شدن سایت مورد نظر آسیب پذیر خواهد بود.

اهمیت ادمین امنیت سایت
اهمیت ادمین امنیت سایت

اهمیت ادمین امنیت  سایت زمانی مشخص می شود که یک سایت مورد حمله قرار می گیرد که احتمالاً دو نتیجه دارد. اگر ادمین امنیت  سایت به درستی تامین شود، حمله ناموفق بوده و آسیبی به سایت وارد نخواهد شد، اما در صورت رعایت نکردن و اطمینان از تدابیر ادمین امنیت ی، آسیب پذیری سایت بسیار بالا بوده و احتمال هک شدن آن وجود دارد. سایت و نفوذ در آن همچنین شایان ذکر است که حتی با اجرا و پوشش مسائل ادمین امنیت ی، هر سایتی در هر زمان و در هر شرایطی ادمین سایت  در برابر حملات و آسیب پذیری ناشی از حملات آسیب پذیر است. نوع، تعداد و روش های هک و نفوذ بسیار گسترده است و مقابله با همه آنها نیازمند اقدامات بسیار جدی و مستمر است.علاوه بر پوشش و رفع مسائل ایمنی، موضوع مراقبت و جابجایی نیز در ایمنی بسیار مهم است.

اهمیت ادمین امنیت سایت
اهمیت ادمین امنیت سایت

راه اندازی گواهی ادمین امنیت SSL در سایت

وب مسترهای زیر مواردی را که برای اطمینان از ادمین امنیت وب سایت خود نیاز دارید، برجسته می کنند. گواهینامه های SSL از اطلاعات جمع آوری شده در وب سایت شما، مانند شماره ایمیل و کارت اعتباری محافظت می کند، زیرا این اطلاعات از وب سایت شما به سرور منتقل می شود. ادمین سئو این معیار اساسی برای یک وب‌سایت ادمین امنیت است، اما بسیار مهم است که مرورگرها و موتورهای جستجوی محبوب سایت‌هایی را که گواهینامه SSL ندارند را به‌عنوان ناامن علامت‌گذاری کنند، که می‌تواند بازدیدکنندگان را از چنین سایت‌هایی دور کند.ادمین سایت شرکتی نا معلوم. بسته به سایت خود، می توانید گواهی SSL را به صورت رایگان دریافت کنید، اما حتماً گواهی SSL را متناسب با سایت خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که SSL فقط از داده ها در حین انتقال محافظت می کند، بنابراین باید یک وب سایت کاملاً مدیریت شده امنیت داشته باشید.

ادمین محتوا
مطالعه بیشتر مقاله
راه اندازی گواهی ادمین امنیت SSL در سایت
راه اندازی گواهی ادمین امنیت SSL در سایت

یکی از بهترین راه ها برای حفظ ادمین امنیت  اطلاعات کاربران و مدیران سایت استفاده از گواهی ادمین امنیت ی SSL در سایت می باشد که علاوه بر ادمین امنیت  در نتایج سئو و جلب اعتماد کاربران تاثیر بسزایی دارد. گواهی SSL موجود در سایت اطلاعات ورودی و خروجی را با یک الگوریتم بسیار پیچیده رمزگذاری می کند و امکان استراق سمع یا سرقت آنها را غیرممکن می کند. ادمین سایت شخصی یعنی در بسیاری از موارد حتی اگر کاربر یا مدیر سایت از اینترنت ناامن استفاده کند مشکلی پیش نخواهد آمد. در واقع در این صورت در صورت رهگیری اطلاعات، قابل استفاده نخواهد بود و شنود با برخی اطلاعات رمزگذاری شده مواجه می شود.

راه اندازی گواهی ادمین امنیت SSL در سایت
راه اندازی گواهی ادمین امنیت SSL در سایت

ادمین امنیت وب سایت چیست؟

ادمین امنیت وب سایت چیست؟ وقتی وب‌سایت خود را راه‌اندازی می‌کنید، هر کاری که می‌توانید برای اطمینان از موفقیت آن انجام می‌دهید، اما ممکن است یک مؤلفه مهم را نادیده بگیرید: وب‌سایت ادمین امنیت.
حملات سایبری باعث حذف های پرهزینه می شود، به اعتبار شما آسیب می رساند و بازدیدکنندگان را از بازگشت به سایت شما منصرف می کند. ادمین امنیت سایت تابعی از آیتم هایی است که هر کدام نقش اساسی در امنیت وب سایت دارند. شبکه ادمین امنیت، سرور ادمین امنیت، اینترنت ادمین امنیت، سیستم عامل، نرم افزار و موارد دیگر. حتی اگر همه موارد بالا ایمن باشند، باید تعدادی اقدامات ادمین سایت کارخانه در صفحه برای ایمن سازی ادمین امنیت سایت انجام شود.

ادمین امنیت وب سایت چیست؟
ادمین امنیت وب سایت چیست؟

در این مقاله، ما (مدیران وب سایت) وب سایت ادمین امنیت و همچنین راه حل هایی را برای اطمینان از ادمین سایت اختصاصی اینکه وب سایت شما می تواند در برابر حمله سایبری مقاومت کند را بررسی خواهیم کرد. وبمستران (طراحی صفحه) را تا انتهای مقاله دنبال کنید و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

ادمین امنیت وب سایت چیست؟
ادمین امنیت وب سایت چیست؟

ادمین امنیت وب سایت چیست؟

وب‌سایت ادمین امنیت هر اقدام یا درخواستی برای اطمینان از اینکه اطلاعات وب‌سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نمی‌گیرد یا به هر طریقی از هک شدن وب‌سایت جلوگیری می‌کند.به شرایطی اشاره دارد که علیرغم خدماتی که ارائه می دهد، دارای بالاترین سطح ادمین امنیت است. همچنین سطح آسیب پذیری آن باید به حداقل کاهش یابد.

ادمین امنیت وب سایت چیست؟
ادمین امنیت وب سایت چیست؟

وظایف ادمین امنیت سایت

بهتر است بگوییم که ادامه و اعتبار وب سایت به وب ادمین امنیت بستگی دارد. هک نکردن سایت شما ادمین امنیت سایت را تضمین نمی کند. اگر سایت شما هک نشده است به خاطر ادمین امنیت سایت نیست. در واقع، ممکن است هیچ تلاشی برای هک در وب سایت شما وجود نداشته باشد. ادمین امنیت اهمیت وب سایت شما در زمان حمله آشکار می شود. با وجود انطباق ادمین امنیت، هر سایتی می تواند مورد حمله قرار گیرد. انواع هک، تعداد و روش های آن بسیار متفاوت است و هر یک نیاز به اقدام مداوم دارد.

وظایف ادمین امنیت سایت
وظایف ادمین امنیت سایت

میزبانی وب برای ادمین امنیت سایت

میزبانی وب را از شرکت های معتبر دریافت کنید. میزبانی ادمین امنیت برای امنیت وب سایت بسیار مهم است. در هنگام خرید به سیستم آنتی ویروس ادمین امنیت، آنتی اسپم، ضد پوسته، فایروال نرم افزار و سیستم سخت افزار سرور توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از اینترنت عمومی که هیچ کنترل یا محدودیت خاصی ندارد ادمین امنیت بسیار خطرناک است.

ادمین سایت آموزشی
مطالعه بیشتر مقاله

حتی زمانی که او از اینترنت شخصی استفاده می کند، شما باید اقدامات ادمین امنیت را انجام دهید.از آنجایی که همه از Wi-Fi استفاده می کنند، باید اقداماتی برای جلوگیری از هک وای فای انجام شود، مانند: خاموش کردن wps، فعال کردن فایروال مودم، محدود کردن مودم به آدرس مک.

رمز عبور ادمین امنیت سایت

یکی از چیزهایی که همه می دانند اما رعایت نمی کنند.
یک رمز عبور قوی باید بیشتر از 8 کاراکتر باشد.
از حروف بزرگ و کوچک، اعداد – و کاراکترهایی مانند @ %؟ // که استفاده می شود.
نکته دیگر این است که رمز عبور را تغییر دهید. رمز عبور باید در بازه های زمانی مختلف تغییر کند. این برای محافظت از سایت در برابر حملات brute force است.

آنتی ویروس و فایروال ادمین امنیت

مدیر وب سایت باید از یک آنتی ویروس و فایروال قوی، معتبر و واقعی استفاده کند.محصولات ادمین امنیت عرضه شده توسط eset و kaspresky مناسب هستند. سیستم مدیریت محتوای ادمین امنیت یکی از رایج‌ترین دلایلی که باعث می‌شود ادمین امنیت سایت دریافت نکنید، استفاده از تم و افزونه‌های غیراصلی است.

آنتی ویروس و فایروال ادمین امنیت
آنتی ویروس و فایروال ادمین امنیت

هر قالب یا افزونه ای که از منابع غیراصیل دریافت می شود، مشکل ترکیب با بدافزارهای پوسته، هرزنامه ها و غیره را دارد.

سطح دسترسی ادمین امنیت

سطح دسترسی مناسب به خصوص برای فایل هایی که حاوی اطلاعات پایگاه داده هستند بسیار مهم و ضروری است.در این شرایط باید سطح دسترسی به فایل داده شود تا فقط وب سرور و مالک اطلاعات را داشته باشند.
برای فایل های دیگر، باید سطح دسترسی معقولی را انتخاب کنیم.
مسیر ورودی ادمین امنیت به مکان
از این ویژگی برای محافظت از راه ورود به سایت استفاده کنید.
اگر یک هکر نام کاربری و رمز عبور وب سایت را بداند، می توانید با استفاده از این ویژگی از مرور وب سایت توسط هکر جلوگیری کنید.
ادمین امنیت از طریق SSL
یکی از بهترین راه ها برای ادمین امنیت اطلاعات کاربران و مدیران سایت، استفاده از SSL در سایت است. این حتی تاثیر مثبتی بر ادمین سایت شما خواهد داشت.
راه اندازی SSL اطلاعات ورودی و خروجی را با الگوریتم های خاص خود رمزگذاری می کند و از شنود و هک آن اطلاعات جلوگیری می کند.
استفاده از SSL تضمین می کند که هیچ مشکلی برای وب سایت وجود نخواهد داشت، حتی اگر اینترنت شما امن نباشد.
سایر موارد وب سایت ادمین امنیت:
مشکلات گزارش شده ادمین امنیت را پیگیری کنید و ادمین امنیت را به طور مداوم به روز کنید
محافظت از سایت در برابر هرزنامه ها
محدودیت دسترسی و مشاهده را تنظیم کنید
استفاده از سیستم عامل و نرم افزار معتبر و اورجینال

سطح دسترسی ادمین امنیت
سطح دسترسی ادمین امنیت

حفاظت ادمین امنیت سایت در برابر

حملات DDoS

این حملات می تواند به آرامی یا ناگهانی به سایت شما آسیب برساند و آن را برای بازدیدکنندگان غیر قابل دسترس کند.بد افزار
بدافزار مخفف “نرم افزار مخرب” است. بدافزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات از کاربران آسیب پذیر، توزیع هرزنامه، اجازه دسترسی مجرمان سایبری به وب سایت شما و غیره استفاده می شود.

لیست سیاه

اگر موتورهای جستجو بدافزار را پیدا کنند، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدیدکنندگان هشدار داده شود که از بازدید از سایت خودداری کنند.

بهره برداری از آسیب پذیری

مجرمان سایبری می توانند با سوء استفاده از نقاط ضعف وب سایت، مانند یک افزونه قدیمی، به اطلاعات ذخیره شده در وب سایت دسترسی پیدا کنند.این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای سایبری مخرب جایگزین می کند. وب سایت ادمین امنیت همچنین از بازدیدکنندگان شما در برابر موارد زیر محافظت می کند؟

ادمین اینستاگرام
مطالعه بیشتر مقاله

داده های دزدیده شده

از آدرس ایمیل گرفته تا اطلاعات پرداخت، مجرمان سایبری اغلب بازدیدکنندگان و مشتریانی را هدف قرار می دهند که اطلاعات خود را در سایت ذخیره کرده اند. طرح های سرقت هویت فیشینگ فقط در ایمیل اتفاق نمی افتد.برخی از حملات به شکل وب سایت هایی هستند که قانونی به نظر می رسند اما در واقع برای فریب کاربر برای ارائه اطلاعات حساس طراحی شده اند  برخی از حملات سایبری می توانند کاربران را به یک جلسه جذب کنند و آنها را مجبور به انجام اقدامات ناخواسته در یک وب سایت کنند.

تغییر مسیرهای مخرب

برخی از حملات می توانند هنگام بازدید از یک وب سایت، بازدیدکنندگان را به وب سایت های مخرب هدایت کنند. پیوندها، صفحات و نظرات غیرمعمول را می توان در یک وب سایت قرار داد تا بازدیدکنندگان شما را فریب دهد و ترافیک را به سمت وب سایت های مخرب هدایت کند.

ادمین امنیت وبسایت ها

منبع اصلی آسیب پذیری ها از پلاگین ها و تم ها می آید. آنها همچنان یکی از بزرگترین تهدیدات برای وب سایت های ساخته شده بر روی هستند. در واقع، تنها 0.58 درصد از آسیب‌پذیری‌های ادمین امنیت از هسته وردپرس در سال 2021 سرچشمه می‌گیرد.

ادمین امنیت وبسایت ها
ادمین امنیت وبسایت ها

بهترین راه برای یک مدیر امنیت برای حفظ وب سایت ، به روز رسانی مداوم افزونه ها و تم های آسیب پذیر و نصب فایروالی است که وصله های مجازی برای آسیب پذیری های وردپرس ارائه می دهد.

چرا ما به یک ادمین امنیت نیاز سایت داریم؟

در اینجا چهار دلیل اصلی وجود دارد که چرا هر وب سایتی به ادمین امنیت نیاز دارد:

دلیل اول

ارائه دهندگان هاست از سروری که وب سایت شما را میزبانی می کند محافظت می کنند، نه وب سایت شما می توانید به یک وب سایت و رابطه میزبانی مانند یک ساختمان آپارتمان فکر کنید: مدیریت ساختمان ادمین امنیت را برای کل ساختمان فراهم می کند، اما هر ساکن باید درب خود را قفل کند.

دلیل دوم

هزینه ادمین امنیت سایت بسیار کمتر از یک حمله سایبری است. حملات سایبری می تواند برای کسب و کارهای کوچک 427 دلار در هر دقیقه از کار افتادن وب سایت هزینه داشته باشد. در مقابل، کاربران Sitelock به طور متوسط ​​1-2 دلار در روز برای وب سایت های ادمین امنیت پرداخت می کنند.

دلیل سوم

شما از شهرت خود محافظت می کنید و بازدیدکنندگان و مشتریان خود را حفظ می کنید. مطالعات در این زمینه نشان می دهد که 65 درصد از مشتریانی که اطلاعات آنها در یک سایت به سرقت رفته است، هرگز به آن سایت باز نمی گردند. این یک عدد ویرانگر برای از دست دادن بازدیدکنندگان است، به ویژه برای وب سایت ها و مشاغل کوچک.

دلیل چهارم

بدافزارها و حملات سایبری می توانند مشکل ساز باشند. مجرمان سایبری بر بدافزارهایی مسلط شده اند که می توانند به راحتی به یک وب سایت نفوذ کنند و پنهان بمانند، بنابراین وب سایت شما می تواند بدون اینکه شما حتی بدانید آلوده شود. برخی از حملات مخرب نفوذی شامل درهای پشتی هستند.

چرا ما به یک ادمین امنیت نیاز سایت داریم؟
چرا ما به یک ادمین امنیت نیاز سایت داریم؟

Backdoor نوعی بدافزار است که به مجرمان سایبری اجازه می‌دهد بدون اطلاع مدیر وب‌سایت و بدون رمزگذاری، بدون افشای خود به یک سایت دسترسی پیدا کنند. این حملات در حال افزایش است. در سال 2018، 43 درصد از وب‌سایت‌های آلوده حداقل یک فایل در پشتی داشتند و رمزگشایی همچنان محبوبیت پیدا می‌کند و در نیمه دوم سال 2018 نسبت به نیمه اول دو برابر شده است.
هنگامی که مجرمان سایبری به صورت مخفیانه وارد سایت شما می شوند، می توانند به داده های شما دسترسی پیدا کنند، ترافیک شما را بدزدند، حملات فیشینگ را گسترش دهند و غیره، و ممکن است شما هرگز از آن مطلع نشوید.

ادمین سایت اختصاصی
مطالعه بیشتر مقاله

برنامه وب فایروال

WAF حملات خودکاری را که معمولاً وب سایت های کوچک یا کمتر شناخته شده را هدف قرار می دهند، متوقف می کند. این حملات توسط ربات های مخرب انجام می شود که به طور خودکار آسیب پذیری ها را جستجو می کنند. آنها می توانند عامل حملات DDoS باشند که به آرامی یا ناگهانی وب سایت شما را نابود می کنند.

چرا ما به یک ادمین امنیت نیاز سایت داریم؟
چرا ما به یک ادمین امنیت نیاز سایت داریم؟

اسکنر وب سایت

هزینه یک حمله سایبری بیشتر از زمانی است که برای یافتن آن صرف می شود، بنابراین زمانی که یک وب سایت مورد حمله سایبری قرار می گیرد زمان بسیار مهم است.
اسکنر وب‌سایت به دنبال بدافزار، آسیب‌پذیری‌ها و سایر مشکلات ادمین امنیت می‌گردد تا بتوانید آنها را به طور مناسب کاهش دهید.
اسکنرهای Sitelock نه تنها بدافزارهای شناخته شده را حذف می‌کنند، بلکه تهدیدها را روزانه رصد می‌کنند و شما را از هر گونه کشفی مطلع می‌کنند، که می‌تواند آسیب‌پذیری سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به روز رسانی نرم افزار توسط ادمین امنیت سایت

وب‌سایت‌هایی که بر روی یک سیستم مدیریت محتوا میزبانی می‌شوند به دلیل آسیب‌پذیری‌ها و مشکلات ادمین امنیت که اغلب در افزونه‌ها و برنامه‌های شخص ثالث یافت می‌شوند، در معرض خطر بیشتری هستند. شما می توانید با نصب و به روز رسانی به موقع این افزونه ها و نرم افزارها از این خطرات جلوگیری کنید زیرا این به روز رسانی ها اغلب دارای وصله های ادمین امنیت هستند. همچنین می توانید از وصله های خودکار برای سهولت کار خود استفاده کنید.
خوشبختانه، یک راه سریع و آسان برای انجام کارهایی که باید برای محافظت از وب سایت خود انجام دهید وجود دارد.Sitelock ادمین امنیت ساخت وب سایت شما را آسان و مقرون به صرفه با راه حل ها و برنامه های خودکار با نصب آسان و متناسب با بودجه شما می کند. در پایان این مقاله ما این را برای وب سایت ادمین امنیت به شما پیشنهاد می کنیم:

اسکن وب سایت علاوه بر حذف خودکار بدافزارها، WAF ها و وصله های خودکار، ما همچنین می توانیم به شما در انتخاب گواهی SSL مناسب برای وب سایت خود کمک کنیم.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

به روز رسانی نرم افزار توسط ادمین امنیت سایت
به روز رسانی نرم افزار توسط ادمین امنیت سایت

با کمک کارشناسان ادمین ما، می توانید در صدر نتایج گوگل باشید و کسب و کار خود را متحول کنید.
کارشناسان ما به لطف تسلط خود در زمینه بهینه سازی وب سایت و طراحی وب سایت و همچنین تسلط کامل بر تکنیک های ادمین داخلی و استفاده از بهترین روش های روز دنیا در زمینه بهینه سازی می توانند شما را با کلمات کلیدی مختلف در نتایج گوگل آموزش دهند. . برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ادمین می توانید صفحه “قیمت سایت ادمین” را در وب سایت ما مشاهده کنید.
همچنین کارشناسان طراحی سایت ما می توانند شما را در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت شرکتی راهنمایی کنند و یا این صفحات را به صورت اختصاصی برای شما طراحی کنند.

❓هزینه ادمین امنیت سایت 🕒 ماهانه با میانگین 4 میلیون تومان
✔ ادمین امنیت سایت 📂 ادمین امنیت سایت

سوالات متداول ادمین امنیت سایت

هزینه ادمین امنیت سایت ماهیانه چقدر می باشد؟

ماهانه با میانگین حداقل 4 میلیون تومان شما می توانید از خدمات ادمین امنیت سایت استفاده کنید.

وظایف ادمین امنیت سایت چیست؟

گزارش کاری ادمین امنیت سایت و پشتیبانی وب سایت وردپرس تولید محتوا محصولات و مقالات

استخدام ادمین امنیت سایت به صرفه است؟

بله ادمین امنیت سایت برای کاهش هزینه های نگه داری سایت و عدم نگرانی برای امنیت سایت بسیار به صرفه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =