ادمین سایت دورکار

ادمین سایت دورکار
🕔 زمان مطالعه تقریبی برای این مقاله : 13 دقیقه

Loading

امروزه فن آوری های جدید انجام کار حرفه ای با روش های غیر متعارف را ممکن می سازد. این امر باعث شده است که بازار کار به طور قابل توجهی توسعه یابد. بسیاری از شرکت ها به مزایای دورکاری پی برده اند. بنابراین، تعداد مشاغل انعطاف پذیر ممکن است همچنان در حال گسترش باشد. در همین راستا در این مقاله به ارائه تعریفی از دورکاری می پردازیم که ادمین سایت شرکتی و سپس یاد می گیریم که چگونه چنین شغلی را پیدا کنیم، انواع دورکاری چیست و مزایا و معایب دورکاری برای کارمندان و کارفرمایان چیست.

آخرین فرصت های شغلی شرکت های معتبر را در صفحه آگهی استخدام مشاهده کنید.

محتوا پنهان

ادمین سایت دورکار چیست؟

ادمین سایت دورکار نوعی کار است که خارج از محیط اداری سنتی انجام می شود. این روش معمولاً کار از خانه یا ادمین سایت دورکار نیز نامیده می شود. مفهوم ادمین سایت دورکار این است که کارمندان می توانند پروژه ها و وظایف خود را بدون نیاز به رفت و آمد روزانه به دفاتر رسمی خود با موفقیت انجام دهند. سطوح مختلفی از فرصت های دورکاری وجود دارد، اما هر یک از آنها مزایای انعطاف پذیری شغلی را برای زندگی حرفه ای و شخصی کارمندان ارائه می دهد.

انواع ادمین سایت دورکار

دورکاری، دورکاری یا کار از خانه به 3 دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • کار کامل از راه دور؛
  • کار انعطاف پذیر
  • کار آزاد یا آزاد.

1. ادمین سایت دورکار را کامل کنید

در این نوع ادمین سایت دورکار، کارمندان از خانه، کاملاً از راه دور و تمام وقت برای شرکتی که دارای دفتر سنتی است، کار می کنند. کارکنان از راه دور حقوق مشخص و مشخصی دریافت می کنند. همچنین، این مشاغل معمولاً دارای جهت گیری بالایی هستند و به کارمندان اجازه می دهند مسیرهای شغلی پیشرفت کنند. علاوه بر این، خود شرکت معمولاً کارمندان زیادی از راه دور دارد و ساختار مناسبی برای پشتیبانی از آنها دارد.این موضوع به برقراری ارتباط سودمند و همچنین افزایش بهره وری شرکت کمک می کند. زیرا کارمندان معمولاً می توانند ادمین سئو در هر نقطه از کشور و گاهی در هر نقطه از دنیا زندگی کنند و در عین حال کسب درآمد کنند و وظایف خود را در شرکت انجام دهند. در اینجا چند کار متداول وجود دارد که می توان از راه دور انجام داد:

  • بازاریابی دیجیتال؛
  • نوشتن آگهی و تولید محتوا؛
  • طراحی وب یا طراحی گرافیکی؛
  • ترجمه؛
  • مدیریت خدمات مشتری؛
  • توسعه نرم افزار؛
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • آموزش آنلاین؛
  • حسابداری؛
  • دستیار مجازی

2. اشتغال انعطاف پذیر

این نوع ادمین سایت دورکار به کارکنان این امکان را می دهد که با یک برنامه کاری خاص به صورت انعطاف پذیر کار کنند وظایف ادمین سایت  همچنین توانایی کار در دفتر شرکت یا حتی هر دو را دارند. یک موقعیت انعطاف پذیر معمولاً یک موقعیت تمام وقت در یک شرکت است که حداقل یک بار در هفته فرصت ادمین سایت دورکار یا دورکاری را برای کارمندان شرکت فراهم می کند. گاهی اوقات سازمان ها نیز بر اساس زمان مورد نیاز برای انجام کار، میزان موفقیت شغلی و همچنین امکان انجام ادمین سایت دورکار، به کارکنان خود اجازه می دهند تا کار خود را در خانه و از راه دور انجام دهند.

ادمین سایت دکوراسیون
مطالعه بیشتر مقاله

برخی از مشاغل انعطاف پذیر نیز برعکس عمل می کنند و به کارمندان خود اجازه می دهند بیشتر اوقات از راه دور کار کنند. اما برای حضور در جلسات حضوری شرکت که معمولا هفته ای یکبار برگزار می شود; در این حالت، کارمندان معمولاً باید در شهری که دفتر شرکت در آن قرار دارد، اقامت داشته باشند. در زیر برخی از زمینه های تجاری که پتانسیل ارائه مشاغل انعطاف پذیر را دارند شرح داده شده است:

  • کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • فروش و بازاریابی؛
  • مراقبت های بهداشتی؛
  • توسعه نرم افزار؛
  • مدیریت پروژه؛
  • مدیریت امور مشتریان.
  • حسابداری و امور مالی؛
  • تحصیلات؛
  • خدمات مشتریان3. کار آزاد یا آزاد

فریلنسر یک کارآفرین از راه دور است که روی برخی پروژه های جانبی و مشاغل کوچک کار می کند. برای قیمت ادمین سایت بسیاری از افراد خوداشتغال علاوه بر کارهای روزانه خود به صورت تمام وقت یا پاره وقت، کار آزاد نیز انجام می دهند. برخی از آنها علاوه بر شغل تمام وقت خود به دنبال راه اندازی کسب و کار جانبی خود نیز هستند. گروهی دیگر تصمیم گرفتند به عنوان یک فریلنسر کار کنند تا برخی از پروژه های مورد علاقه خود را انجام دهند یا درآمد بیشتری کسب کنند. ادمین سایت اختصاصی رایج ترین زمینه های کار آزاد در بازار کار فعلی عبارتند از:

  • بازاریابی دیجیتال؛
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • مشاوره؛
  • خدمات طراحی
  • برنامه نويسي؛
  • نگارش و ویرایش.

مزایای ادمین سایت دورکار

فرصت های ادمین سایت دورکار امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، زیرا این روش کار مزایای زیادی هم برای کارمندان و هم برای کارفرمایان دارد. در زیر، آشکارترین مزایای ادمین سایت دورکار را شرح می دهیم.

سبک زندگی انعطاف پذیر

رایج ترین دلیلی که مردم می خواهند از راه دور کار کنند، انعطاف پذیری سبک زندگی آنهاست. کارمندان دورکار گاهی اوقات مجبورند ساعات کاری خود را مطابق با ساعات کاری شرکتشان تنظیم کنند. در حالی که خوداشتغال ها می توانند در هر زمانی از شبانه روز که مناسب هستند، کار خود را انجام دهند. همچنین، برای والدینی که فرزندان خردسال دارند، آنهایی که شغل دوم ادمین اینستاگرام دارند و دانش آموزانی که بر تحصیل تمرکز دارند، ادمین سایت دورکار تعادل بیشتری بین کار و زندگی شخصی آنها ایجاد می کند. در نتیجه، چنین افرادی زمان بیشتری برای تمرکز روی سایر کارهای مهم زندگی شخصی خود خواهند داشت.

سلامت جسمی و روانی بیشتر

کارکنان در مشاغل دورکاری نسبت به همتایان خود در مشاغل شرکتی تمام وقت استرس کمتری دارند. همچنین این کارمندان نسبت به کار خود اشتیاق بیشتری دارند.در واقع این شیوه کار به افراد اجازه می دهد تا در محیط های راحت کار کنند و صبح و عصر دچار شلوغی و از دست دادن زمان و رفت و آمد به محل کار خود نشوند. علاوه بر این، کار در خارج از محیط کار، روند تغذیه کارکنان را بهبود می بخشد و امکان ورزش بیشتر را برای آنها فراهم می کند. کارکنان شادتر و سالم‌تر در کار بهره‌وری بیشتری دارند و نسبت به شغل خود احساس تعهد بیشتری می‌کنند.

تجدید اشتیاق و علاقه به کار

کارگران از راه دور اغلب انگیزه و تمرکز بیشتری برای انجام کارهای خارج از محیط اداری خود دارند. در محیطی خارج از شرکت، آنها می توانند حواس پرتی های محیطی را از بین ببرند و مکانی آرام و به دور از جمعیت پیدا کنند. محیطی که بهره وری کار آنها را افزایش می دهد. توانایی کار در هر مکانی باعث می شود کارکنان احساس رضایت کنند و آنها را تشویق می کند تا برای رسیدن به اهداف خود حتی سخت تر تلاش کنند.

برای کارفرمایان افزایش بهره وری

کارفرمایان به دلیل افزایش بهره وری، دورکاری را ترجیح می دهند. در این روش کارکنان سعی می کنند کار خود را با راندمان بالاتری انجام دهند و به نتایج بهتری دست یابند.

صرفه جویی در هزینه

کارفرمایانی که تیم های تمام وقت یا پاره وقت را برای ادمین سایت دورکار استخدام می کنند در هزینه هایی مانند هزینه تهیه مبلمان اداری، تجهیزات محل کار، اجاره فضا و سایر لوازم اداری ضروری صرفه جویی می کنند.

افزایش جذب کارکنان

علاوه بر افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه، پتانسیل افزایش استخدام از راه دور کارکنان منجر به حفظ بسیاری از آنها می شود. در نتیجه، هر چه کارمندان مدت بیشتری در سازمان بمانند، ارتباط آنها با کل تیم قوی تر می شود و به شرکت وفادارتر می شوند.در نهایت، تیمی که به خوبی با هم کار می کند به رشد سریع شرکت کمک می کند.

ادمین محتوا
مطالعه بیشتر مقاله

معایب ادمین سایت دورکار

ادمین سایت دورکار چالش های خاص خود را دارد و همچنین موقعیت های کاری متفاوتی دارد. در زیر، رایج ترین معایب ادمین سایت دورکار را شرح می دهیم و نکات مفیدی برای غلبه بر آنها ارائه می دهیم.

برای کارکنان فرار از کار ادمین سایت دورکار

یکی از معایب کار در محیطی دور از تیم، احساس تنهایی است. در واقع، قطع ارتباط از یک محیط کاری شلوغ و انجام وظایف در خانه می تواند روز کاری را یکنواخت و خسته کننده کند. برای حل این مشکل می توانید از محیط هایی مانند کافی شاپ یا فضاهای کار مشترک نیز استفاده کنید. حضور در چنین مجالسی باعث می شود افراد احساس اجتماعی بیشتری داشته باشند.

کمبود انگیزه ادمین سایت دورکار

دور شدن از دفتر مستلزم انگیزه درونی و تمرکز بر خود است. زیرا در این محیط کسی نیست که شما را تماشا کند و عملکرد شما را تماشا کند. بنابراین، اگر احساس می کنید به عنوان یک کارگر از راه دور سرعت خود را کاهش می دهید، محیط جدیدی را برای کاهش حواس پرتی امتحان کنید.

دسترسی فوری به تیم وجود ندارد ادمین سایت دورکار

از آنجایی که ادمین سایت دورکار دارای یک برنامه زمانی انعطاف‌پذیر است، افرادی که باید با آنها ارتباط برقرار کنید ممکن است در زمانی که شما می‌خواهید در دسترس نباشند. به عنوان مثال، ممکن است گاهی یک سوال مهم از همکار خود داشته باشید، اما در آن روز نتوانید به صورت آنلاین با او ارتباط برقرار کنید. معمولاً در چنین شرایطی ارتباط با شخص ثالث می تواند مشکل موجود را حل کند; همچنین، برنامه ریزی برای انجام کارها از قبل می تواند به کاهش چنین نیازهای غیرمنتظره ای کمک کند.

برای کارفرمایان افزایش پتانسیل برای حواس پرتی کارکنان

همچنین ممکن است تمرکز کارگران در محیط اداری رسمی کاهش یابد، اما این امکان وجود دارد که کارگران از راه دور همچنان حواس پرتی بیشتری را تجربه کنند.کار در خانه، بسته به زندگی شخصی کارکنان، می تواند مشکلاتی مانند تربیت فرزندان، اختصاص وقت اضافی برای همسر، لذت بردن از حیوانات خانگی یا تلویزیون و غیره را در بر داشته باشد.

ترک کار ادمین سایت دورکار

کار در کنار تیم و در یک مکان مشترک، روابط اجتماعی را برای کارفرمایان بهبود می بخشد و فرصتی برای برقراری ارتباط بیشتر با دیگران فراهم می کند. که ادمین سایت وردپرس علاوه بر این، ادمین سایت دورکار به طور طبیعی میل افراد به تنهایی را افزایش می دهد و این مشکل ممکن است به تدریج منجر به یکپارچگی اجتماعی آنها شود. بسیاری از شرکت های دورکار از راه حل هایی مانند کنفرانس آنلاین، مکالمه آنلاین با همکاران و سایر ابزارهای ارتباطی از راه دور برای حل این مسائل و حفظ روابط اجتماعی افراد استفاده می کنند.

قابلیت اطمینان و مسئولیت پذیری پایین در ادمین سایت دورکار

با نظارت کمتر بر عملکرد کارکنان، قابلیت اطمینان و مسئولیت پذیری ممکن است به اندازه کار در یک محیط رسمی شرکت نباشد. برای رفع این مشکل می توانید از روش ارزیابی عملکرد هفتگی کارکنان نیز استفاده کنید. در واقع این روش به بهبود عملکرد آنها و افزایش انگیزه آنها برای کار بیشتر کمک می کند.

چگونه ادمین سایت دورکار پیدا می کنید؟

امروزه با توسعه بسیاری از پلتفرم های مخابراتی ادمین سایت، یافتن شغل در شرایط کاری از راه دور آسان تر شده است. در زیر چند راه ساده برای یافتن فرصت های شغلی از راه دور ارائه می دهیم.

1. جستجوی فرصت های شغلی ادمین سایت دورکار

امروزه بسیاری از وب سایت ها به افراد جویای کار امکان جستجوی مشاغل مختلف از جمله کاربوم را می دهند. برخی از آنها فقط مشاغل دورکاری یا فرصت های کاری انعطاف پذیر را در وب سایت خود تبلیغ می کنند.در این سایت ها می توانید شغل مورد نظر خود را بر اساس دسته بندی های مختلف جستجو کنید. این دسته بندی ها شامل مواردی مانند: زمینه کاری مورد نیاز، نوع شغل، سطح شغل مربوطه، برنامه کاری مورد نیاز (شغل پاره وقت یا تمام وقت) و نوع دورکاری مورد نیاز است.

2. یافتن شغل ادمین سایت دورکار

برخی از سایت‌های کار از کلمات کلیدی مانند «کار از خانه»، «ادمین سایت دورکار»، «کار در خانه»، «کار آنلاین» و سایر عبارات مشابه برای یافتن مشاغل دورکاری و انعطاف‌پذیری استفاده می‌کنند. سایر سایت‌های کاریابی نیز ممکن است ابزارهای جستجوی خاص خود را داشته باشند، که می‌تواند به شما کمک کند در صورت کار با آنها، فرصت شغلی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

3. ارسال گزارش کاری ادمین سایت دورکار برای کارفرما

اگر می خواهید موقعیت شغلی فعلی خود را در شرکت انعطاف پذیرتر کنید، می توانید این موضوع را با مدیر خود در میان بگذارید و از او در مورد امکان دورکاری و امکان ادمین سایت دورکار بپرسید. دورکاری یا حتی ادمین سایت دورکار یک بار در هفته می تواند به بهبود عملکرد و ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی شما کمک کند. علاوه بر این، اگر متوجه شدید که این روش کار مزایای زیادی برای شما دارد، ممکن است بتوانید بیشتر اوقات از راه دور کار کنید یا حتی کسب و کار خود را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید.

ادمین سایت وردپرس
مطالعه بیشتر مقاله

چگونه ادمین سایت دورکار شویم؟

کار در خانه فواید زیادی دارد، اما عادت کردن به آن کمی زمان می برد. وقتی از راه دور کار می کنید، آزادی و انعطاف بیشتری در ساعات کاری خود دارید، اما گاهی اوقات ممکن است احساس خستگی کنید.سازماندهی برنامه روزانه می تواند به شما کمک کند سلامت، شادی و بهره وری خود را در اولویت قرار دهید. در این مقاله قصد داریم نکاتی را فهرست کنیم که با رعایت آنها می توانید در حین ادمین سایت دورکار بهتر برنامه ریزی کنید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

1. فضایی کار ادمین سایت دورکار

برای اینکه بتوانید از راه دور کار کنید، لزوماً لازم نیست که دفتر کار در خانه داشته باشید، اما بهتر است بخشی از خانه، مانند یک اتاق اضافی یا حتی یک میز آشپزخانه را فقط برای محل کار اختصاص دهید. فضای اختصاص داده شده فضایی است که می توانید در پایان روز در را ببندید یا وسایل کار خود را جمع آوری کنید. انجام این کار باعث می شود که از نظر فیزیکی از کار و زندگی خود جدا شوید.

2. برنامه ریزی روزانه ادمین سایت دورکار

اگر معمولاً ساعت 8:30 صبح پشت میز خود می نشینید، سعی کنید این روال را حفظ کنید. شاید بتوانید صبح ها با قطع رفت و آمد روزانه کمی بیشتر در رختخواب بمانید، اما مهم است که روز کاری شما همان ساختار منظم را داشته باشد. این بدان معنی است که روز شما باید شامل مواردی مانند ورزش کردن، حمام کردن و پوشیدن لباس های رسمی باشد که همیشه انجام می دادید. همچنین بهتر است روز کاری خود را به جای روی تخت یا روی کاناپه پشت میز خود شروع کنید.

3. زمان خود را مدیریت سایت دورکار  کنید

بسیاری از چیزهای خانه می تواند حواس شما را پرت کند. به عنوان مثال، سریال های تلویزیونی، تمیز کردن پشت صحنه یا بردن سگ ها به پیاده روی. اما راه های ساده ای نیز وجود دارد که می توانید با این حواس پرتی های مداوم مبارزه کنید. در ابتدای روز، کارهایی که باید انجام دهید را در یک لیست بنویسید، سپس سه اولویت اول را انتخاب کنید و ابتدا برای انجام آنها وقت بگذارید.اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید متمرکز بمانید و مدام حواس‌تان پرت می‌شود، تایمر را برای 20-30 دقیقه تنظیم کنید و فقط در این مدت کار کنید. ادمین سایت شخصی سپس 5 تا 10 دقیقه استراحت کرده و دوباره شروع به کار کنید.

4. با همکاران خود در ارتباط ادمینی دور کارباشید

با رئیس و همکاران خود در مورد نحوه ارتباط خود صحبت کنید. آیا تماس روزانه خواهید داشت؟ آیا در طول روز به ایمیل‌های خود پاسخ می‌دهید یا از پلتفرم‌های مدیریت زمان آنلاین برای در ارتباط ماندن استفاده می‌کنید؟ ادمین سایت دورکار می تواند منجر به احساس تنهایی و انزوا شود. بنابراین سعی کنید به طور منظم با نزدیکان خود ارتباط برقرار کنید.

اگر به عنوان یک فریلنسر کار می کنید، با مشتریان و مراجعان حرفه ای خود در تماس باشید. این برای پروژه ها و کار شما مفید است و به شما کمک می کند از جنبه اجتماعی کار لذت ببرید.

5. تمرکز خود را در ادمین سایت دورکار مدیریت کنید

شاید پس از مدتی کار، متوجه شوید که در شبکه‌های اجتماعی بالا و پایین می‌گردید و اخبار آنلاین می‌خوانید. این به میزان زیادی بر بهره وری شما تأثیر می گذارد. اگر می خواهید از اخبار امروز مطلع شوید، بازه های زمانی خاصی را برای بررسی اخبار در نظر بگیرید. تایمر را برای 10 دقیقه تنظیم کنید و با شنیدن صدای زنگ به کار خود بازگردید.

کار از خانه می تواند در ابتدا یک چالش بزرگ باشد، اما یک فرصت عالی برای شماست. بسیاری از مردم متوجه می شوند که هنگام ادمین سایت دورکار تمرکز و بهره وری بیشتری دارند. با ابزارهای مناسب برای کار در خانه، می توانید با دیگران نیز در تماس باشید.

ادمین سایت حقوقی
مطالعه بیشتر مقاله

نمونه زمان ادمین سایت دورکار

با نگاه کردن به مثال زیر، می توانید بفهمید که برنامه روز کاری یک کارگر از راه دور چگونه است:

6.30-9 صبح: صبحانه، گذراندن وقت با خانواده، ورزش و آماده شدن برای شروع روز.

9 تا 9:30 صبح: اعلام حضور به همکاران، چک کردن ایمیل ها و برنامه ریزی وظایف روز.

9:30 صبح تا 12:00 بعد از ظهر: روی کارهای مهم روز تمرکز کنید (در صورت لزوم 5 تا 10 دقیقه استراحت کنید).

12:00 تا 13:00: ناهار بخورید، پیاده روی کنید یا هر فعالیت آرامش بخش دیگری انجام دهید.

1-5:30 بعدازظهر: بازگشت به محل کار و بررسی آن، انجام کارهای بیشتر، مشارکت در هر گونه برنامه ریزی یا ارتباط موثر با همکاران (در صورت لزوم استراحت کوتاه کنید).

5.30 بعد از ظهر: کار را تمام کنید، لیستی از کارهایی که فردا باید انجام دهید تهیه کنید. روز کاری خود را با بسته بندی لپ تاپ یا سایر تجهیزات کاری خود به پایان برسانید. این به شما کمک می کند راحت تر از حالت مشغول خارج شوید.

3 قانون طلایی برای ادمین سایت دورکار

اگرچه دورکاری به شما امکان می دهد از دردسرها و هزینه های رفت و آمد به محل کار خودداری کنید، اما چالش های خاص خود را نیز دارد. بهره وری پایین، خستگی ناشی از یکنواختی، عدم ارتباط و تعامل با دیگران از جمله چالش هایی است که ممکن است بر موفقیت شغلی شما تأثیر بگذارد. در اینجا ما 3 قانون طلایی را ارائه می دهیم که موفقیت شما را در حین ادمین سایت دورکار تضمین می کند.

1. ادمین سایت دورکار در بازه های زمانی مشخص

روز خود را به دوره های زمانی تقسیم کنید. هر روز صبح یا هر شب، چند دقیقه برای برنامه ریزی وقت بگذارید. با استراحت کافی، زمان معقولی را برای هر کار اختصاص دهید. برای خواندن ایمیل های خود و خواندن مقالات مرتبط با کارتان وقت بگذارید.

لازم نیست هر ثانیه از روزتان مفید باشید، بلکه باید در ساعات کاری خاصی مفید باشید.به عنوان مثال، کار خود را با یک کار اصلی و چند کار کوچک سازماندهی کنید. می توانید برای مدت طولانی (معمولاً دو ساعت)، حدود 10 صبح تا ظهر، و دو ساعت دیگر، حدود 2 تا 4 بعد از ظهر، روی یک کار تمرکز کنید و در زمان های دیگر کارهای کوچکتر را انجام دهید.

در نمودارهای هفتگی، فقط کارهایی را که می خواهید انجام دهید فهرست می کنید و سپس در نمودارهای روزانه، وظایف را مشخص می کنید. البته سعی کنید برنامه خود را در آینده دور برنامه ریزی نکنید، زیرا ممکن است تغییرات غیرمنتظره ای رخ دهد.

2. ادمین سایت دورکار در خانه

کافه ها همیشه جای خوبی برای کار نیستند، اما گاهی اوقات لازم است از خانه بیرون بروید. اگر تمام وقت خود را در خلوت بگذرانید، در نهایت دیوانه خواهید شد. اشکالی ندارد که لپ تاپ خود را از برق بکشید و گاهی اوقات در باغ کار کنید. باغ ها و فضاهای باز برای کارهایی مانند نوشتن عالی هستند. می توانید به راحتی اینترنت را خاموش کنید، از نور خورشید لذت ببرید و در آرامش شروع به نوشتن کنید.

برای ادمین سایت دورکار، گاهی اوقات می توانید مکان های مناسب دیگری را در اینترنت جستجو کنید. برخی از آنها ممکن است شما را شگفت زده کنند.

3. زمان شخصی ادمین سایت دورکار

فقط به این دلیل که از راه دور کار می کنید به این معنی نیست که باید تمام وقت شخصی خود را به کار اختصاص دهید. هنگامی که از راه دور کار می کنید، هرگز نباید اجازه دهید زمان کار وقت شخصی شما را بگیرد.

در روزهای تعطیل، هیچ کاری انجام ندهید و سعی نکنید به ایمیل ها پاسخ دهید، زیرا آخر هفته زمان شخصی شماست. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، باید انعطاف پذیر باشید و برای انجام کارهای شخصی وقت بگذارید تا بتوانید در شب کمی ساکت شوید.مطمئن شوید که برای انجام کارهای مورد علاقه خود وقت بگذارید. وگرنه اولا چرا کار میکنی؟!

 

❓هزینه ادمین دورکار 🕒 ماهانه با میانگین 4 میلیون تومان
✔ ادمین سایت دورکار 📂 ادمین سایت دورکار وردپرس

سوالات متداول ادمین سایت دورکار

هزینه ادمین سایت دورکار ماهیانه چقدر می باشد؟

ماهانه با میانگین حداقل 4 میلیون تومان شما می توانید از خدمات دورکار استفاده کنید.

وظایف ادمین سایت دورکار چیست؟

گزارش کاری دورکار به کار فرما ادمین و پشتیبانی وب سایت فروشگاهی تولید محتوا محصولات و مقالات

استخدام ادمین سایت دورکار به صرفه است؟

بله ادمین سایت به صورت دورکار برای کاهش هزینه های نگه داری سایت و عدم نگرانی برای امنیت سایت بسیار به صرفه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه در “ادمین سایت دورکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یازده =